niedziela, 16 września 2012

Wyniki Diabelskiego Wyzwania

Witajcie kochani!
Na pewno wpadacie, żeby zobaczyć kto wygrał kolejne Diabelskie Wyzwanie? Mamy wyniki! 

Oddaję głos Konstancji, która jako autorka wyzwania wybierała zwycięzcę:

Bardzo dziękuję za tak liczny udział w wyzwaniu. Stworzyłyście wiele niesamowitych i klimatycznych prac. Po obejrzeniu wszystkich uznałam, że wybranie jednej, najlepszej jest niemożliwe - ale musiałam w końcu zdecydować komu zostanie przekazana cudowna UHK-owa nagroda. Mój wybór padł na bardzo pozytywny Pozytywnik autorstwa TEO:


Przypomnijmy, że Teo wygrywa cudne papierki UHK Gallery

Gratulacje kochana! Zgłoś się do sklepu (sklep@uhkgallery.pl) z zaznaczeniem, że wygrałaś u nas Diabelskie Wyzwanie :)



Ponieważ prac było dużo i wybór trudny, gospodynie Diabelskiego młyna pozwoliły mi osłodzić sobie tę trudną decyzję dodatkowymi wyróżnieniami, które przyznaję

ACE za klimatyczne pudełko:



AgnieszceD za bardzo kreatywny album


i Sylce za uroczy drobiazg


Gratulujemy także Wam dziewczyny - dla Was banerek:


Na końcu chciałybyśmy jeszcze raz podziękować za taki odzew na nasze wyzwania, oraz króciutko przypomnieć, że na Diabelskie Wyzwania zgłaszać można tylko jedną pracę, co możecie przeczytać w zakładce ZASADY na naszym blogu :)

Pozdrawiamy serdecznie i wpadajcie do nas już w środę na kolejne wyzwanie!

4 komentarze:

  1. :* Pięknie dziękuję! Gratuluję pozostałym wyróżnionym! Pozytywnik świetny, wczoraj kupiłam nawet talię kart, tak bardzo mnie natchnęło na zrobienie podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie! Gratuluję pozostałym, przepiękne prace!

    OdpowiedzUsuń